Cestujete rádi?

Cestovatelské léto

Ahoj, jsem Tom. S mojí nejlepší kamarádkou Alčou chceme už od dětství procestovat svět. Jak jsme chtěli, tak se stalo. Jsme dospělí a objednali jsme si letenky do Itálie konkrétně do Říma. Ještě 1 den a odlétáme. Mezi tím, co jsem já balil kufry, Alča vaří večeři. Italskou pizzu 😊. Snědli jsme pizzu a šli jsme spát. Další den, jsme se vzbudili. Budík jsme měli nastavený na 6:00. Vzbudit jsme se museli brzy, ať nezaspíme. Všechno jsme museli dělat rychle, protože letadlo odlétalo v 11:00.
Bylo 9:00 a my jsme odjížděli naším autem Škoda Eniaq na letiště v Ostravě. Seděli jsme již v letadle, a pomalu jsme odlétali. Když se letadlo odlepovalo od letištní plochy, drželi jsme se s Alčou za ruce. Letěli jsme mezi mraky, a najednou jsme se skoro vůbec nebáli. Asi po hodině letu se nám únavou zavíraly oči. A najednou ........ přišla turbulence. Trvala asi 10 minut. Doletěli jsme na letiště v Římě. Z letiště Ciampino do Kolosea to bylo 42 minut a 24 km. Dojeli jsme do kolosea, udělali fotku, a šli jsme prohledat obchody. A napadlo mě, že si zajdeme na pizzu. Musím říct, že v Římě mají moc dobrou. Vyrazili jsme do hotelu, který se jmenoval Eats & Sheets Colosseo, kde jsme přespali. Ráno jsme si dali na snídani zapečené lasagne. Odjeli jsme z hotelu na letiště a letěli jsme do Paříže, která se nachází ve Francii. Při vzletu jsme se s Alčou už nedrželi za ruku. Doletěli jsme do Paříže. Moc jsme se těšili na Eiffelovu věž. Udělali jsme si u ní spoustu fotek. Pronajali jsme si překrásnou vilu, která má dvě patra.  Dojeli jsme k ní půjčeným autem Peugeot 5008. Tu vilu jsme vybírali náhodně, tak se těšíme, jak bude vypadat. Jediné, co o ní víme je, že bude z akáciového dřeva a bude prostě nádherná. Dojeli jsme na místo a opravdu byla skvělá. Asi v 15:30 nám šla Alča udělat kakao. Šli jsme si hrát k Eiffelově věži, na večeři jsme si dali makronky a Croissant, a šli jsme spát. Vzbudil jsem se a šel jsem probudit Alču. Za 4 hodiny nám letí letadlo🙁. Měli jsme málo času, sbalit si saky paky. Nakonec jsme to stihli. Odjeli jsme na letiště a letěli jsme do...

Alenka a Tomáš ze 4.A

Jednoho dne se sešly děti z Osmičky
a psaly a psaly a psaly ......